Poskytujeme servisní služby prostřednictvím našich odborně vyškolených zaměstnanců, včetně testování, vývoje a záručních a pozáručních oprav.
Servisní podpora nebo reklamace je poskytována pouze obchodním partnerům, kteří zakoupili zboží z oficiálního dovozu GBC Solino.
Telefonní a e-mailový kontakt není určen pro koncové vlastníky FVE.
Vyberte jednu z možností níže a pokračujte dle pokynů.
Údržba FV generátoru a monitorovacího systému s denním sledováním provozu elektrárny z našeho kontrolního centra. Spolu s měsíčním vyhodnocením a správou.
Provádíme záruční i pozáruční opravy a testování námi prodaných střídačů, baterií a dalšího přidruženého sortimentu.
Skladem vedeme mnoho běžných náhradních dílů, které urychlí navrácení poškozeného produktu do běžného provozu.
Nabízíme poprodejní služby od servisní HOTLINE až přes odborný SUPPORT našich techniků, kteří pomohou najít pro Vás to správné řešení.